مهر/ یک رسانه صهیونیستی گزارش داد که آمریکا هواپیماهای سوخت رسان خود را از فرودگاه این رژیم خارج میکند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، تارنمای صهیونیستی «روتر نت» گزارش داد که آمریکا در حال تخلیه ۲۸ فروند هواپیمای سوخترسان است که در فرودگاه بن گوریون مستقر بودند. جزئیات بیشتری دربا