ایرنا/ برق ادارات دولتی استان کرمانشاه (به جز دستگاههای خدماترسان) در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان و کاهش ناترازی انرژی، بر اساس مصوبه کارگروه انرژی استان یک روز در هفته قطع خواهد شد. این مصوبه در کارگروه انرژی و مدیریت مصرف استان به تصویب رسیده و ادارات موظف شدهاند با استفاده از دیز