ایرنا/ رییس کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا در خراسان رضوی گفت: بهدنبال درخواست دانشگاه علوم پزشکی مشهد و انباشت آلایندهها، تداوم وضعیت ناسالم و همچنین هشدار نارنجی صادره هواشناسی، هشدار خود مراقبتی برای شهروندان این کلانشهر برای روزهای هشتم و نهم آبان ماه تمدید شد. علیرضا قامتی عصر چهارشنبه در گف