تسنیم/ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری، از دستگیری دو نفر از نیروهای حفاظتی خبر داد. علی باقری جامخانه، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری با اشاره به دستگیری دو نفر از نیروهای حفاظتی این اداره کل به دلیل ارتکاب جرم اظهار داشت: در پی دریافت گزارشهای مردمی مبنی بر تخلفات دو