ایرنا/ رئیس دادگستری خراسان جنوبی گفت: صیانت از منابع آبی در شرایط کمآبی استان ضروری است لذا بدون اغماض با متخلفان و برداشتکنندگان غیرمجاز آب برخورد میشود و پروندههای مرتبط با جدیت در دستگاه قضایی رسیدگی خواهد شد. خراسان جنوبی به عنوان یکی از استانهای کمبارش و خشک کشور، سالهاست با چالش جدی تأ