ایرنا/وزیر امور خارجه آمریکا گفت که این کشور قصد خروج از ناتو را ندارد و هزاران سرباز آمریکایی در ماموریت های این اتحاد شرکت دارند. به گزارش خبرگزاری تاس، مارکو روبیو پس از گفت وگو با رابرت فیکو نخست وزیر اسلواکی در براتیسلاوا، در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت آمریکا در ناتو در میان