ایرنا/ تهران- ایرنا- رئیس کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی شهر تهران گفت که با تامین منابع مالی انجام شده، عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی تا قبل از ۱۵ اسفند ماه پرداخت می شود. علی دهقانکیا روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در جلسه ای با قائممقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی