ایرنا/روسای سازمانهای برنامه و بودجه و اداری و استخدامی کشور بخشنامه ثبت اطلاعات کارکنان دولت و همچنین ثبت اطلاعات حقوق و مزایای آنها در سال ۱۴۰۵ در سامانههای مربوطه را به دستگاههای اجرایی ابلاغ کردند. به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، سید حمید پورمحمدی و علاءالدین رفیعزاده معاونان رئیسجمهور و رؤ