پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت آخرین خبر / ۱۴۰۴/۱۰/۱۲

گازگرفتگی در کرمان موجب مسمومیت ۱۱ نفر شد

 گازگرفتگی در کرمان موجب مسمومیت ۱۱ نفر شد
ایرنا/ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کرمان گفت: بر اثر مسمویت با گاز مونوکسیدکربن ۱۱ نفر در شهر کرمان روانه بیمارستان شدند. غلامرضا خادمی پور روز جمعه اظهار کرد: صبح امروز، گزارش مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در محله سرآسیاب شهر کرمان توسط مرکز ارتباطات و دیسپچینگ اورژانس ۱۱۵ کرمان دریافت