ایسنا/رژیم صهیونیستی عصر امروز مجدداً نقض آتشبس کرده و یک خودرو را در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار داده است. به گزارش اسکای نیوز، یک خودروی پارک شده مابین دو منطقه «بیت یاحون» و «برعشیت» هدف حمله پهپادی قرار گرفت. برخی منابع خبری گزارش دادند این حمله پهپادی، تلفات جانی نداشت. این تجاوز هوایی در