مهر/ جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری ۴ نفر سارق توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دیلم خبر داد و گفت: در این عملیات ۱۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد. سرهنگ جوشن سهرابی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اقدامات فنی و تخصصی مأموران پلیس آگاهی شهرستان دیلم با اشراف اطلاعات