تعامل ایران با آژانس به روال جاری ادامه خواهد یافت
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به خبرنگار تاکید کرد که تعامل ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی مطابق روال جاری و منطبق با مصوبات مجلس شورای اسلامی و تصمیمات شورایعالی امنیت ملی ادامه خواهد یافت.