خبرآنلاین/ رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان از آغاز عملیات برداشت ارقام زودرس «المهتری» و «نگار» از نخلستانهای این منطقه خبر داد و پیشبینی کرد در فصل جاری بیش از یکهزار تن از این محصول روانه بازارهای مصرف شود. فرود سالاری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان امروز با اعلام این خبر اظهار