مهر/در سایه نقض مکرر آتش بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و در حمله پهپادی این رژیم به یک خودرو، دو نفر به شهادت رسیدند. به گزارش المیادین ، اداره دفاع مدنی جنوب لبنان امروز اعلام کرد که دو نفر در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در اطراف شهر کفررمان در جنوب لبنان به شهادت رسیدند. خبرگزاری