ایرنا/ اردبیل - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری تب برفکی دامداران این استان باید از جابجایی دامهای خود خارج از ضوابط و نظارت و کنترل بهداشتی دامپزشکی خودداری کنند. دکتر مهدی فیضی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال اعلام خطر و هشدار جد