صدا و سیما/ فرمانده انتظامی اراک از دستگیری سارق موتورسیکلت در عملیات مأموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزی؛ سرهنگ علی عزیزیان در تشریح این خبر عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کردو اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاریهای اجتماعی