روبیو: ایران تصمیم میگیرد که از فرصتها استفاده کند
خبرگزاری دانشجو/ مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا گفت: ایران و رهبری آن تصمیمگیرنده هستند که از فرصتها استفاده کنند، مانند دیگر کشورهای منطقه. 🔹 آخرین خبر در روبیکا 🔹 آخرین خبر در ایتا 🔹 آخرین خبر در بله بازار