خراسان/ دو عضو یک باند حرفهای و سابقهدار سرقت که به باتری خودروهای شهروندان در پوشش جمعآوری ضایعات با سهچرخه دستبرد میزدند، با هوشیاری و تیزبینی نیروهای کلانتری شهید هاشمینژاد مشهد دوباره به چنگ قانون افتادند. عوامل گشت انتظامی که طی روزهای گذشته با هدایتهای مستقیم سرهنگ حبیب فرخی (رئیس کلانت