ایرنا/ رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از تعطیلی ۳ مدرسه بینالمللی در دو شهر کشور به دلیل دریافت شهریه از دانشآموزان با ارز خارجی خبر داد. احمد محمودزاده معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: بازرسان وزارت آموزش و پرورش، با شناسایی