آنا/سخنگوی باشگاه گلگهر گفت: اگر قرار باشد سهمیه آسیایی از طریق فشارهای بیرونی تعیین شود، ترجیح میدهیم در چنین تورنمنتی شرکت نکنیم و سهمیه به هر باشگاهی که مایل است، واگذار شود. ابوذر خواجویی در مورد موضع باشگاه گلگهر در مورد حضور در تورنمنت سهجانبه آسیایی گفت: موضع ما از همان ابتدا شفاف بود و