سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت آخرین خبر / ۲ ساعت قبل

سخنگوی گل‌گهر: حاضر هستیم سهمیه آسیایی را از دست بدهیم اما در تورنمنتی غیرقانونی شرکت نکنیم

 سخنگوی گل‌گهر: حاضر هستیم سهمیه آسیایی را از دست بدهیم اما در تورنمنتی غیرقانونی شرکت نکنیم
آنا/سخنگوی باشگاه گل‌گهر گفت: اگر قرار باشد سهمیه آسیایی از طریق فشارهای بیرونی تعیین شود، ترجیح می‌دهیم در چنین تورنمنتی شرکت نکنیم و سهمیه به هر باشگاهی که مایل است، واگذار شود. ابوذر خواجویی  در مورد موضع باشگاه گل‌گهر در مورد حضور در تورنمنت سه‌جانبه آسیایی گفت: موضع ما از همان ابتدا شفاف بود و