مهر/ مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران با رد شایعه جیرهبندی آب در ملارد، علت افت فشار و قطعیهای شبانه را عملیات آبگیری مخازن و کاهش آبدهی چاهها اعلام کرد. بهنام بخشی با رد برخی شایعات درباره جیرهبندی آب در شهرستان ملارد اظهار داشت: افت فشار و قطعیهای موقت آب در ساعات شبانه ارتباطی