ایرنا/ رئیس شورای اسلامی شهر تهران از ورود ۲ رام قطار چینی به ناوگان متروی تهران خبر داد و گفت: طبق قرارداد ساخت قطار مترویی که با کشور چین داشتیم از ۷۹۰ واگن قطار، دو رام ساخته و آماده ورود به کشور است. مهدی چمران روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، درخصوص واردات واگنهای مترو از چین، اظهار کرد: