ایسنا/منابع صهیونیستی از خودکشی یک نظمی دیگر این رژیم در شمال سرزمین های اشغالی خبر دادند. به گزارش شبکه روسیا الیوم، رسانههای صهیونیست گزارش دادند که یک نظامی ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی، پس از «آسیب روانی ناشی از جنگ» یا «شوک»، خودکشی کرده است. بر اساس این گزارشها، این نظامی پس از مشارکت