مهر/ رئیس اداره حفاظت محیط زیست فیروزآباد گفت: یک بهله سارگپه از گونههای ارزشمند خانواده عقابسانان پس از طی کامل مراحل درمان ، در دره هایقر این شهرستان رهاسازی شد. مهرزاد جهان پور گفت: یک بهله سارگپه پس از آسیبدیدگی، با اقدام مسئولانه اهالی روستای محمدآباد و تحویل به حسین کشاورز، آتشنشان و فعال