ایرنا/ بجنورد- ایرنا- مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: ۶۲۹ طرح مخابراتی با اعتبار سه هزار و ۷۹۳ میلیارد ریال در استان در ۹ ماهه امسال بهرهبرداری شد. حسن دهقانیمقدم روز پنجشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرحها شامل اقدامات مختلف ارتباطی از جمله رینگ پروتکشن در مناطق مختلف و اجرای ف