اعتماد/ فرمانده انتظامی سربیشه از کشف ۳۰ بسته حاوی ۳۰۰ گرم تریاک از معده مسافران خودرو سواری در این شهرستان خبر داد. سرهنگ مهدی میرزایی، فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان سربیشه هنگام کنترل محور اصلی به یک دستگاه خودرو سواری مسافربری مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی