ایرنا/ رئیس مرکز اورژانس۱۱۵ و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن در شرکت صنعتی گنبد همدان ۴۶ نفر مسموم شدند. داود مالمیر روز شنبه در تشریح این حادثه بیان کرد: بدنبال نشتی دودکش سیستم گرمایشی در یکی از شرکتهای شهرک صنعتی گنبد همدان، حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید