سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت آخرین خبر / ۱۴۰۴/۰۹/۲۲

گاز مونوکسید کربن در شهرک صنعتی گنبد همدان ۴۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

 گاز مونوکسید کربن در شهرک صنعتی گنبد همدان ۴۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
ایرنا/ رئیس مرکز اورژانس۱۱۵ و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن در شرکت صنعتی گنبد همدان ۴۶ نفر مسموم شدند. داود مالمیر روز شنبه در تشریح این حادثه بیان کرد: بدنبال نشتی دودکش سیستم گرمایشی در یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی گنبد همدان، حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید