ایرنا/ تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پنج هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت شامل مراکز دولتی دانشگاهی، بیمارستانهای غیردولتی، داروخانهها، مطبها و خسارت متفرقه پرداخت شد. به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان بیمه سلامت ایران، محمد مهدی ناصحی با اعلام