ایرنا/ در پی بروز علائم گوارشی در شماری از شهروندان شهرستان رامیان و گزارش ۲ مورد فوت، تیم تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در این شهرستان، روند بررسیهای میدانی و کارشناسی برای شناسایی ابعاد و عوامل احتمالی این حادثه را از نزدیک پیگیری کرد. اعضای تیم اعزامی وزارت بهداشت با حضور در بی