ورزش 3/با تصمیم اعضای شورای شهر، باشگاه فوتسال شهرداری ساوه، به صورت رسمی از تیمداری در لیگ برتر کنارهگیری کرد و منحل شد. تیم ریشهدار و بازیکنساز شهرداری ساوه که زمزمه انحلالش منجر به نگرانی اهالی فوتسال شده بود، صبح امروز و پس از جلسه فوق العاده اعضای شورا شهر که با محوریت تعیین تکلیف ادامه فعال