ورزش 3/یکی از هواداران رئال به خاطر اتجام سلام نازی در جریان بازی برابر بنفیکا از ورزشگاه اخراج شد. یکی از هواداران حاضر در جایگاه هواداری رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو پیش از آغاز مسابقه این تیم برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا در تصاویر تلویزیونی در حال انجام سلام نازی دیده شد. نیروهای امنیتی