ایرنا/ رئیس اداره امور مراتع و بیابان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح جمعآوری و خرید بذر گیاهان مرتعی توسط دولت از بهرهبرداران جوامع محلی در استان خبر داد. سلیمان محمدی، رئیس اداره امور مراتع و بیابان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: