ایرنا/ رئیس مرکز اورژانس استان تهران از تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری در بزرگراه ارتش خبر داد و گفت: این سانحه رانندگی ۳۸ مصدوم داشت. محمد اسماعیل توکلی، رئیس مرکز اورژانس استان تهران اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۶ امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه ارتش خروجی امام علی (ع) جنوب به سامانه ۱۱۵