خراسان/ مادری هستم با یک فرزند ۲ ساله. تربیت او برایم خیلی مهم است. میخواهم در بزرگ سالی، آدم مستقلی شود و در تصمیمگیریهایش به درستی عمل کند. میترسم این گونه نشود. چه کنم؟ والد گرامی، نگرانی شما را در این زمینه درک میکنم. نکته مهمی که به شما و همسرتان یادآور میشوم، این است که باید باور کنید می