فارس/رئیس بنیاد ملی گندمکاران امروز (سهشنبه) گفت: از آنجا که دولت مطالبات گندمکاران را پرداخت نمیکند، دلالان گندم آنها را نقدی و به قیمت پایین میخرند و به نام خودشان به سیلوی دولتی تحویل میدهند یا در خارج از مرزها میفروشند. «کشاورزان به جای فروش گندم نسیه به دولت نقدی به دلالان میفروشند.» ا