ایسنا/ملیپوش پیشین فوتبال ایران میگوید: نیوزیلند حریف قدرتمندی نبود و میشد برنده بازی شویم. قرعه خوبی داشتیم و افسوس میخورم که برنده نشدیم. محمد نصرتی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره نتیجه ایران برابر نیوزیلند در نخستین دیدار خود در جام جهانی گفت: به دلیل عدم آمادهسازی، بازیهای دوستا