فارس/ ساکنان اراضی اشغالی درباره جنگ با ایران و تبادل آتش اخیر میان اسرائیل و ایران معتقدند، اسرائیل اساسا بازنده این جنگ است. شبکه الجزیره در گزارشی ویدئویی در مصاحبه با ساکنان تل آویو پایتخت اسرائیل گزارش داد، مردم تلآویو در مورد آخرین تبادل آتش بین ایران و اسرائیل رک و پوست کنده میگویند؛ «ما اس