ایرنا/ لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه از کارولینای جنوبی در پیامی با اشاره به اینکه امضای تفاهمنامه با ایران به خصومتها میان تهران و واشنگتن پایان میدهد، تاکید کرد که امضای این تفاهمنامه به نفع آمریکا خواهد بود. گراهام در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: من به