چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 سایت آخرین خبر / ۱۴۰۵/۰۳/۲۵

تدابیر جدید در هرمزگان برای صف‌های سوخت

 تدابیر جدید در هرمزگان برای صف‌های سوخت
فارس/ استاندار هرمزگان از تصمیم ستاد مدیریت انرژی استان برای افزایش شش جایگاه عرضه بنزین آزاد و ۲۴ ساعته شدن توزیع آن در شش روز باقی‌مانده از ماه جاری خبر داد و گفت: طرح کارشناسی‌شده برای مدیریت سوخت از اول ماه آینده به مردم اعلام می‌شود. محمد آشوری تازیانی، با اشاره به صف‌های طولانی بنزین در استان