آنچه دیگران می خوانند: در سال ۱۴۰۴، با نامگذاری هوشمندانه مقام معظم رهبری به عنوان سال “سرمایهگذاری برای تولید”، توجه ویژهای به حوزه تولید و نقش آن در بهبود معیشت مردم معطوف شده است. آراد برندینگ، با الهام از این فرمان راهبردی، فروش را به عنوان موتور محرکه تولید در نظر گرفته و با تأکید بر اصل “فروش، قلب تولید”، تمام توان خود را برای تحقق رونق اقتصادی، خلق ثروت، اشتغالزایی و افزایش بهرهوری به کار بسته است. در ادامه، بیانیه آراد برندینگ به تشریح برنامهها و اقدامات این مجموعه در راستای عملیاتیسازی …