مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی کشورمان به گفتوگو با تلویزیون فیفا پرداخت. طارمی درباره تساوی مقابل بلژیک گفت: ایران با هدف کسب یک امتیاز وارد زمین شد و در نیمه اول به این هدف رسید، اما پس از اخراج بازیکن بلژیک شرایط بازی تغییر کرد و تیم ملی میتوانست به پیروزی برسد. او معتقد است خودباوری لازم برای گرفتن سه امتیاز بهطور کامل در تیم وجود نداشت.مهاجم تیم ملی تأکید کرد: مهمترین دستاورد احتمالی صعود ایران، ایجاد اتحاد و همدلی میان ایرانیان داخل و خارج از کشور است و این موضوع را ارزشمندتر از هر موفقیت دیگری …