جمله «I werd narrisch» (دارم دیوانه میشوم!) برای هر هوادار فوتبال در اتریش آشناست. این جمله را ادی فینگر، گزارشگر مشهور اتریشی، ۴۸ سال پیش هنگام پیروزی ۳ بر ۲ تیم ملی این کشور مقابل آلمان در جام جهانی آرژانتین فریاد زد؛ مسابقهای که با نام «کوردوبا» به بخشی از میراث فرهنگی فوتبال اتریش تبدیل شده است. حالا فوتبال اتریش یک لحظه ماندگار دیگر در قاب تلویزیون دارد. پس از گل تساوی ساشا کالایدزیچ در دقیقه ۹۶ دیدار برابر الجزایر که نتیجه را ۳-۳ کرد و صعود اتریش به مرحله یکشانزدهم نهایی جام جهانی را …