در اوج چالشها، مسئولان میدان را ترک نکردند؛ روایت ایستادگی در خط مقدم خدمترسانی به مردم / جزئیات اقداماتی که برای حفظ آرامش و تداوم خدمات انجام شد / پشت پرده تلاش شبانهروزی مدیرانی که در میدان ماندند و بحران را مدیریت کردند
تهران- سخنگوی استانداری تهران گفت:مسئولین استان تهران از ابتدای جنگ استوار در کنار هم بودند و هیچ کوتاهی ای نکردند.