دبیرکل حزبالله لبنان، شیخ نعیم قاسم، با صدور بیانیهای تند، توافق چارچوب دولت لبنان با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و آن را «باطل و بیاعتبار»، «ذلتبار» و «تسلیم حاکمیت ملی» خواند. وی تأکید کرد که هرگونه تلاش برای پیوند زدن خروج اسرائیل از جنوب لبنان به خلع سلاح حزبالله، «خط قرمز» است و این توافق را «اشتباهی بزرگ» از سوی مقامات لبنانی توصیف کرد که به «مشروعیت بخشیدن به اشغالگری» اسرائیل منجر میشود