آرمان امروز : وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد از این پس در دوره متوسطه اول مدرسهای با عنوان «نمونه دولتی» وجود نخواهد داشت و این مدارس به مدارس عادی دولتی تبدیل میشوند. این تصمیم در چارچوب ساماندهی ساختار مدارس و ایجاد عدالت آموزشی اتخاذ شده است. رضا روستایی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به [ ]