یکشنبه / ۱۹ مرداد / ۱۴۰۴ - 10 August, 2025
 سایت عصرایران / ۱۴۰۳/۱۲/۲۶

10 اشتباهی که برند را نابود می‌کند (+مثال های تاریخی)

10 اشتباهی که برند را نابود می‌کند (+مثال های تاریخی)
در سال ۲۰۱۰، گَپ تصمیم گرفت لوگوی خود را تغییر دهد. این تغییر بدون مشورت با مشتریان انجام شد و با واکنش منفی شدید آنها مواجه شد. مشتریان احساس کردند که برند به ارزش‌های قدیمی و وفاداری آنها بی‌اعتنایی کرده است. گَپ مجبور شد تنها پس از یک هفته به لوگوی قدیمی خود بازگردد.