سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت عصرایران / ۴ ساعت قبل

سخنگوی وزارت خارجه: پس‌از تهدید‌های ترامپ مذاکرات را ادامه ندادیم

 سخنگوی وزارت خارجه: پس‌از تهدید‌های ترامپ مذاکرات را ادامه ندادیم
در وقفه بین مذاکره با تهدید‌های موهن مقامات آمریکایی مواجه شدیم و پس‌از آن نشست چهارجانبه تشکیل نشد. ادامهٔ بحث‌ها فقط تبادل پیام از طریق میانجی‌ها بود.