سه شنبه / ۲۲ مهر / ۱۴۰۴ - 14 October, 2025
 سایت عصرایران / ۱۴۰۴/۰۶/۲۹

«لبوبو» چقدر در ایران فروخت؟

«لبوبو» چقدر در ایران فروخت؟
یک کارشناس صنعت اسباب‌بازی، لبوبو را محصولی «موفق و بی ضرر در بازاریابی می‌داند» که با تبلیغات مجازی و جهانی به شهرت رسیده است و معتقد است «به‌جای نگرانی درباره نفوذ فرهنگی یا خروج ارز، می‌توان از استراتژی‌های آن برای ارتقای صنعت داخلی بهره برد» و با کنترل واردات، فرصت‌های اقتصادی ایجاد کرد.