سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت عصر خبر / ۱ ساعت قبل

سخنگوی وزارت خارجه: جلسه چهارجانبه با حضور ایران، آمریکا و دو میانجی حدود یک ساعت و نیم ادامه پیدا کرد؛ قرار بر این شد که پس از یک وقفه کوتاه نیم‌ساعته، جلسه ادامه پیدا کند

 سخنگوی وزارت خارجه: جلسه چهارجانبه با حضور ایران، آمریکا و دو میانجی حدود یک ساعت و نیم ادامه پیدا کرد؛ قرار بر این شد که پس از یک وقفه کوتاه نیم‌ساعته، جلسه ادامه پیدا کند
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این پرسش که «ونس اخیراً مدعی شده که هیئت ایرانی، برخلاف برخی اخباری که منتشر شده، پس از تهدیدات ترامپ جلسه مذاکره را ترک نکرد و گفت‌وگوها تا ساعت ۱ بامداد ادامه داشت. با توجه به اینکه این اظهارات با برخی روایت‌های قبلی درباره علت توقف مذاکرات در تعارض به نظر می‌رسد، روایت دقیق جمهوری اسلامی ایران از آنچه در آن جلسه رخ داد چیست؟» گفت: من همیشه به شما قول دادم روایت برایتان نگویم؛ واقعیت را بگویم. جلسه چهارجانبه با حضور ایران، آمریکا و دو میانجی از حدود ساعت ۳ بعدازظهر …