سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسشی مبنی بر تعهدات داده شده از سوی ایران به آمریکا در ازای امتیازهای گرفته شده در این مذاکرات گفت: ما امتیازی دریافت نکردهایم. آنچه تاکنون اتفاق افتاده، صرفاً بازپسگیری بخشی از حقوق تضییعشده ایران از طرف آمریکایی بوده است.بنابراین باید همواره این نکته را مدنظر داشته باشیم که وقتی از اموال مسدودشده یا محدودشده ایران سخن میگوییم، درباره «امتیاز» صحبت نمیکنیم. این داراییها متعلق به مردم ایران بوده و هست. همچنین در موضوع لغو محاصره دریایی نیز با یک اقدام غیرقانونی …